2014年5月14日星期三

Le plus récent matériel de formation examen Google adwords-display de certification

Dans cette époque glorieuse, l'industrie IT est devenue bien intense. C'est raisonnable que le test Google adwords-display soit un des tests plus populaires. Il y a de plus en plus de gens qui veulent participer ce test, et la réussite de test Google adwords-display est le rêve pour les professionnels ambitieux.

Est-que vous s'inquiétez encore à passer le test Certification adwords-display qui demande beaucoup d'efforts? Est-que vous travaillez nuit et jour juste pour préparer le test de Google adwords-display? Si vous voulez réussir le test Google adwords-display plus facilement? N'hésitez plus à nous choisir. Pass4Test vous aidera à réaliser votre rêve.

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Code d'Examen: adwords-display
Nom d'Examen: Google (Google Display Exam Practice Test)
Questions et réponses: 221 Q&As

Pass4Test peut vous fournir un raccourci à passer le test Google adwords-display: moins de temps et efforts dépensés. Vous trouverez les bonnes documentations de se former dans le site Pass4Test qui peut vous aider efficacement à réussir le test Google adwords-display. Si vous voyez les documentations dans les autres sites, c'est pas difficile à trouver qu''elles sont venues de Pass4Test, parce que lesquelles dans Pass4Test sont le plus complété et la mise à jour plus vite.

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C'est pas facile à passer le test Certification Google adwords-display, choisir une bonne formation est le premier bas de réussir, donc choisir une bonne resource des informations de test Google adwords-display est l'assurance du succès. Pass4Test est une assurance comme ça. Une fois que vous choisissez le test Google adwords-display, vous allez passer le test Google adwords-display avec succès, de plus, un an de service en ligne après vendre est gratuit pour vous.

Pass4Test est un site d'offrir l'outil de formation convenable pour les candidats de test Certification IT. Le produit de Pass4Test peut aider les candidats à économiser les temps et les efforts. L'outil de formation est bien proche que test réel. Vous allez réussir le test 100% avec l'aide de test simulation de Pass4Test. C'est une bonne affaire à prendre le Certificat IT en coûtant un peu d'argent. N'hésitez plus d'ajouter l'outil de formation au panier.

adwords-display Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/adwords-display.html

NO.1 Bob is reviewing his Google AdWords for the Google Content Network, which has been running for the
past sixty days. Bob is interested in the view-through conversion tracking. What is viewthrough
conversion tracking.?
A. It's the number of conversions that have happened after a user saw, but didn't click, Bob's ad.
B. It's the number of conversions that have happened from a video ad.
C. It's the conversion rate for ads in the Google Content Network.
D. It's the cost of conversions that have happened after a user saw Bob's ad online.
Answer: A

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NO.2 Which of the following tools will you use to identify potential ad group themes for your display
campaigns?
A. Google analytics
B. Google trends
C. Wonder wheel
D. Display ad builder
Answer: C

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NO.3 In the Google Content Network, there are three bidding strategies that a Google AdWords advertiser
may use. Which one of the following is NOT one of the three bidding strategies in the
Google Content Network?
A. Cost-per-acquisition bidding
B. Cost-per-month bidding
C. Cost-per-click bidding
D. Cost-per-thousand bidding
Answer: B

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NO.4 You are managing a Google AdWords campaign for a company. You launch a new display campaign.
In the first week of the campaign launch, you noticed a large number of clicksbut no conversions. Which
of the following actions can you perform to resolve the issue?
Each correct answer represents a complete solution. Choose two.
A. Increase bidding for successful sites.
B. Verify that your conversion code is set up correctly.
C. Evaluate performance of campaign regularly.
D. Check the ad creative and the landing page to make sure they are well matched.
Answer: B,D

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NO.5 Allen is managing ads for his company and he'd like to include the ads in the Google Content Network.
Where does Allen configure automatic placements of ads in the Google Content Network for his
campaigns?C
A. Allen will select "Relevant pages across the entire network" in the "Network Settings" section on his
"Settings" tab.
B. Allen will select "Relevant pages across the entire network" in the "Network Settings" section on his
"Networks" tab.
C. Allen will select "Relevant pages across the entire network" in the "Ad Settings" section on his
"Settings" tab.
D. Allen will select "Relevant pages across the entire network" in the "Network Settings" section on his
"Opportunities" tab.
Answer: A

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NO.6 Jeffrey has an online store that caters to collectors of antique pins based on comic book characters.
His audience is small, but dedicated. If you were advising Jeffrey about his online advertising sales, which
of the following would be the best strategy considering Jeffrey's audience?
A. Use the Google Content Network for niche placements.
B. Use the Google Content Network with automatic placements based on hundreds of comic-book based
keywords.
C. Use Google AdWords for search marketing.
D. Use Google AdWords with hundreds of comic-book based keywords.
Answer: A

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NO.7 Amy is managing a Google AdWords campaign for her company. Her manager has asked Amy to
create a performance report for the overall campaign performance. What steps will Amy take to generate
this performance report?
A. Amy will click Campaigns, then Reports, then Create New Report for All Campaigns, and then she'll
select the Campaign Performance option.
B. Amy will click Reporting, then Reports, then Create New Report, and then she'll select the Campaign
Performance option.
C. Amy will click Campaigns, then Reports, then Create New Report, and then she'll select the Campaign
Performance option.
D. Amy will click Opportunities, then Keywords, then Create New Report, and then she'll select the
Campaign Performance option.
Answer: B

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NO.8 Fred is a Google AdWords consultant for his client. He is explaining to his client that there are actually
three ways to add managed placements to an ad group. Which one of the following is NOT one of the
three methods Fred can use to add managed placements to an ad group?
A. Manually adding
B. Browsing the Web for placements with the Google AdWords toolbar
C. Copying from the automatic placement table
D. Using the Placement tool
Answer: B

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